Jänes - õnne pole eesmärk, õnn on eluviis
Jänes on paljude kultuuride jaoks kõike muud kui kergemeelne, nunnu ja pehme jänku kuvand. Paljudes müütides ja muistendites tuntakse teda kui teejuhti taeva, maa ja allilma vahel. Ta on tootem-, hinge- ja jõuloom, kellel on sügavam tähendus ja sümboolika. Üks levinumaid sümbolismi seoseid on õnne ja viljakusega. Ta on seotud uue algusega, kevade ja looduse taassünniga ning seetõttu on teda tihti sepostatud ka uuenduste, lootuse ja õitsengu sümboliga. Ta õpetab peatuma, vaatama ja kuulama, et vältida ees seisvaid raskusi ning leida tee õnne ja rahuni.
Jänes Kunstis
Kunstis on jänes kujutatud erinevates vormides ja kontekstides, alates antiikajast kuni tänapäevani. Ta on leidnud koha maalidel, skulptuurides, kirjanduses ja muus kunstivormides, kandes endas mitmekülgset tähendust ja sümbolismi. Pikk-kõrv on kajastunud läbi aegade kunstimaailmas mitmete tuntud kunstnike teostes, pakkudes inspiratsiooni ja sügavamaid tähendusi. Üks kuulsamaid tuttsaba kujutisi on “Young Hare” (“Noor Jänes”) Albrecht Düreri maalil (1502), mis on tuntud oma realistliku detailitäpsuse poolest. Samuti on Hans Hoffmanni “A Hare in the Forest” (“Jänes metsas”) üks kuulsamaid jäneste kujutisi kunstimaailmas. Need teosed kõnelevad olendi kui looduse ja elu sümboli olulisest rollist kunstis.
Lisaks mainitud teostele on ka teisi märkimisväärseid kunstiteoseid, kus on kujutatud tuttsab sügavat tähendust ja sümboolikat. Näiteks Salvador Dalí maal “The Persistence of Memory” (“Mälu püsivus”), kus loomakese kujutis sümboliseerib aja möödumist ja elu lõputut tsüklit. Samuti võib mainida John Tennieli illustratsiooni “The White Rabbit” (“Valge Jänes”) raamatust “Alice imedemaal”, mis on saanud üheks tuntuimaks tuttsaba kujutiseks kirjandusmaailmas.
Jänes moedisainis
Jänes on saanud inspiratsiooni ka moemaailmast, kus tema armas välimus ja sügavad tähendused on leidnud kajastust erinevate rõivaste, aksessuaaride ja disainielementide kujul. Moedisainerid on loonud pikk-kõrva motiividega kollektsioone, mis kannavad endas õnne ja mängulisust ning pakuvad kandjatele võimalust väljendada oma rõõmsameelsust ja elurõõmu. Brändid nagu Louis Vuitton, Dior ja Gucci on loonud mängulisi ja lapsemeelseid jänese motiive erinevatel toodetel, sealhulgas pidulikel ja vabaaja rõivastel. Need disainid väljendavad jänese armsat olemust, rõõmu ja mängulisust ning on saanud moemaailmas populaarseks oma ainulaadse stiili ja sümboolika tõttu.
Meie jänese kollektsioon
Meie jänese motiiviga kollektsioon on inspireeritud pikk-kõrva sügavamatest tähendustest kui lihtsalt armsast loomast. Meie disainid väljendavad õnnelikku eluviisi, mis on täis rõõmu, mängulisust ja positiivseid mõtteid. Kollektsioonis domineerivad pehmed ja pastellsed värvitoonid ning mänguliselt looklevad taimed, mis toovad esile tuttsaba õitsevat elukeskkonda ja õnnelikku suhtumist. Kollektsioon “Jänes”on pühendatud neile, kellel on loomakesele omane positiivne ellusuhtumine ning võime laveerida eluteel mängleva kergusega. Õnn pole eesmärk, õnn on eluviis!
Jänes on kui õnne sümbol
Jänes ei ole pelgalt armas loom, vaid sügavate tähendustega sümbol, mis kannab endas õpetusi ja juhiseid õnne ja rahu leidmiseks. Ta laveerib mängleva kergusega üle elutee takistuste ning õpetab, kuidas elada rõõmsat, täisväärtuslikku ja õnnelikku elu.